İnegöl’e 10 bin metreküplük yeni su deposu inşa ediliyor
Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İnegöl’e 10 bin metreküplük yeni su deposu inşa ediliyor

Bursa Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlara kesintisiz ve sağlıklı içme suyu sağlamak

Bursa Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlara kesintisiz ve sağlıklı içme suyu sağlamak amacıyla altyapı yatırımlarını sürdürüyor. Bu kapsamda, Bursa’nın İnegöl ilçesinde önemli bir adım atılarak Karalar Mahallesi’nde 10 bin metreküp kapasiteli yeni bir içme suyu deposunun inşasına başlandı. Bu stratejik yatırım, bölgedeki artan su talebine uzun vadeli bir çözüm sunmayı hedefliyor.

Geniş bir bölgenin su ihtiyacı karşılanacak
BUSKİ tarafından inşa edilen bu yeni su deposu, İnegöl’deki Huzur, Akhisar, Baykoca ve Şehitler mahalleleri başta olmak üzere geniş bir hizmet alanının içme ve kullanma suyu ihtiyacını karşılayacak. Ayrıca, Alanyurt ve Akhisar bölgelerinin yüksek kotlu kesimlerinde su temininin daha güvenli ve kesintisiz şekilde sağlanmasına önemli katkı sunacak. Bu sayede, Bursa’nın İnegöl ilçesinde yaşanan veya yaşanabilecek basınç ve kapasite yetersizliklerinin önüne geçilmesi amaçlanıyor.

2050 yılına kadar geleceğe dönük yatırım
Projenin tamamlanmasıyla birlikte, İnegöl’de yeni imara açılan yerleşim alanlarının artan içme suyu ihtiyaçları da giderilmiş olacak. Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin vizyonuyla planlanan bu yatırım, 2050 yılı projeksiyonlarına göre yaklaşık 130 bin kişinin içme suyu ihtiyacına hizmet verecek şekilde tasarlandı. İnegöl’ün kuzey ve doğu gelişim aksındaki içme suyu altyapısı, bu modern depo sayesinde önemli ölçüde güçlendirilerek geleceğin su güvencesi sağlanmış olacak.