Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu’nun iş birliğiyle düzenlenen “Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri”, 24 Haziran 2026 tarihinde Tayyare Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi. Yoğun ilgi gören bu özel etkinlik, Bursalı sanatseverlere Türk Sanat Müziği’nin eşsiz tınılarıyla dolu unutulmaz bir akşam yaşattı.
Bursa’nın sosyal ve kültürel yaşamına değer katma hedefiyle hareket eden Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin destekleriyle düzenlenen konserde, Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solo sanatçılar sahne aldı. İki bölümden oluşan programda, birbirinden seçkin Türk Sanat Müziği eserleri başarıyla seslendirildi. Tayyare Kültür Merkezi’ni dolduran dinleyiciler, zaman zaman eserlere coşkuyla eşlik ederek duygu dolu anlar yaşadı. Sanatçıların performansı, konserin sonunda uzun süre alkışlarla ödüllendirildi.
Etkinliğin sonunda, AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin tarafından Şef Oğuz İmrak’a çiçek ve plaket takdim edildi. Şahin, konserin hazırlanmasında ve gerçekleştirilmesinde emeği geçen herkese teşekkürlerini iletti. Bursa Kent Konseyi’nin kültürel faaliyetlere olan desteğiyle, Türk Sanat Müziği’nin gelecek nesillere aktarılması ve geniş kitlelerle buluşması hedefleniyor. Bu tür etkinlikler, Bursa’nın kültürel kimliğini zenginleştirmeye devam ediyor.
